
PERSONALO AKADEMIJOS klientė – sėkmingai virš 30 metų veikianti aukštos reputacijos užsienio kapitalo kompanija, visame pasaulyje B2B klientams teikianti technines inžinerines konsultacijas ir aviacinės įrangos techninio aptarnavimo paslaugas.
Įmonei, plečiančiai savo kolektyvą, darbui Vilniuje ieškome
Įmonei, plečiančiai savo kolektyvą, darbui Vilniuje ieškome
BIURO IR PERSONALO REIKALŲ ADMINISTRATORĖS (-iaus) (užsienio kapitalo įmonės filialas Lietuvoje) (Vilnius)
Skelbimas neaktyvuotas, paspauskite mygtuką Aktyvuoti ir nustatykite galiojimo terminą.
- Įeinančios ir išeinančios informacijos srautų valdymas;
- Pagalba 4-ių skyrių vadovams, administruojant personalo, raštvedybos, darbuotojų aprūpinimo darbo priemonėmis klausimus;
- Kompanijos svečių (partneriai ir klientai) pasitikimas, rūpinimasis jų kelionės bilietais ir viešbučių rezervacija;
- Pirminių apskaitos dokumentų apdorojimas ir įkėlimas į buhalterinę apskaitos programą;
- Bendrosios biuro tvarkos priežiūra.
Darbo vieta: Vilniaus centras.
- Aukštasis išsilavinimas;
- 1+ metų darbo patirtis Biuro administratorės, Sekretorės, Vadovo asistentės pareigose;
- Geras anglų kalbos mokėjimas žodžiu ir raštu kasdieniam vartojimui;
- Iniciatyvumas, efektyvus komunikabilumas, gebėjimas dirbti "multitasking" aplinkoje;
- Pozityvi pasaulėžiūra.
- 1300-1400 eurų/mėn. neto atlyginimą, priklausantį nuo patirties;
- Kasmetinius priedus už darbo efektyvumą;
- Sveikatos draudimą įmonės lėšomis;
- Lengvus užkandžius įmonės sąskaita;
- Sporto/ sveikatingumo klubo išlaidų kompensaciją;
- Nemokamą automobilio parkavimą daugiaaukščiame verslo centre, Vilniaus centre.
Atlyginimas po mokesčių nuo 1300 iki 1400 €/mėn.
Konfidencialumas garantuojamas