Žmonės svajoja apie geresnį darbą!

okaycv
PERSONALO AKADEMIJOS klientė - sėkmingai nuo 1997 metų Lietuvoje stabiliai dirbanti gamybinė įmonė, savo produkciją tiekianti Vokietijos ir Skandinavijos (90%) rinkoms bei Lietuvai (10%). Kompanijoje įdiegti aukščiausi ISO gamybos procesų valdymo ir aplinkosaugos bei higienos standartai.

Įmonei, plečiančiai savo veiklą Eksporto rinkose, darbui Vilniuje ieškome

KLIENTŲ APTARNAVIMO VADYBININKO (Stambių B2B Vokietijos ir Skandinavijos klientų sutarčių administravimas) (Vilnius)

Pasiūlymas galioja nuo 2021-11-08 iki 2021-12-08
  • Iš klientų gautų užsakymų administravimas: reikalavimų produkcijai tikslinimas, sutarčių sudarymas ir gamybos proceso koordinavimas;
  • Kontaktų su klientais palaikymas nuo užsakymų priėmimo iki pagamintos produkcijos pristatymo;
  • Užsakymų vykdymo valdymas per įmonės vidinę programą;
  • Bendravimas su įmonės Gamybos ir Logistikos padaliniais.
  • Darbo patirtis pareigose, susijusiose su klientų aptarnavimo, pardavimų/ prekybos, transporto/ logistikos sritimis;
  • Geras/ Labai geras anglų kalbos mokėjimas žodžiu ir raštu kasdieniam vartojimui;
  • Darbo patirtis gamybos įmonėje - didelis privalumas;
  • Mokėjimas dirbti dinamiškoje "multitasking" aplinkoje;
  • Dėmesingumas detalėms.
  • 800-1100 eurų/neto atlygnimą, priklausantį nuo patirties;
  • Aukštą vidinę įmonės kultūrą ir palankų mikroklimatą;
  • Realias karjeros galimybes;
  • Nemokamą atvežimą į darbą/ iš darbo įmonės autobusais iš įvairių Vilniaus miesto vietų (gamyklos vieta apie 5 km. nuo Grigiškių link Kauno);
  • 08.30 - 17.30 val. darbo laiką darbo dienomis (DARBAS DALINAI IŠ NAMŲ/BIURO). 

Planuojamas įdarbinimas: kuo greičiau

Atlyginimas po mokesčių nuo 800 iki 1100 €/mėn.

Konfidencialumas garantuojamas

Kandidatuoju į šias pareigas Grįžti į pasiūlymų sąrašą